Om digitale leadgeneratie voor De Mandemakers Groep te maximaliseren verzorgde ConversionMob de digital advertising campagnes voor meerdere formules.

De uitdaging

Het managen van digital advertising gericht op leadgeneratie voor De Mandemakers Groep waarbij kannibalisatie en overlap tussen DMG formules moet worden geminimaliseerd, zodat groepsbreed maximale ROI wordt behaald.

De oplossing

Voor alle formules is dezelfde generieke campagne structuur gebruikt om optimalisatie te versnellen en waar mogelijk te automatiseren. Vanuit diepgaande data analyses is daarnaast een aangepaste strategie per formule op het gebied van boodschap, geografische en demografische targeting uitgewerkt.

Het resultaat

In een zeer competitieve markt waarin de CPC’s ieder jaar aanzienlijk toenemen voor iedere formule afzonder en groepsbreed een significante verhoging van aantallen en kwaliteit van leads uit digital advertising gerealiseerd.

Bekijk hier onze andere cases

De Mandemakers Groep

De Mandemakers Groep

Om digitale leadgeneratie voor De Mandemakers Groep te maximaliseren verzorgde ConversionMob de digital advertising campagnes…

Bekijk de case
Instapro / Werkspot

Instapro / Werkspot

Om in nieuwe internationale markten de organische vindbaarheid te doen accelereren, ontwikkelde ConversionMob een succesvolle…

Bekijk de case
FD Gazellen Award 2015 en 2016!